Snötäcke

I januari var det en vecka där ett tjockt snötäcke fick ligga orört i över en vecka. Två lördagar tog jag en tur i Bokhultets naturreservat.

En vecka senare hade snön sjunkit ner på grenarna och hängde som små gardinkappor.

This entry was posted in Blogg, Foto, Natur, Vardag. Bookmark the permalink.